119,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł
59,99 zł
Cena regularna:
69,99 zł
289,99 zł
Cena regularna:
320,00 zł
Szampon Ekologiczny w Kostce do Walki z Łupieżem, Secrets de Provence, 85g
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Odkryj moc natury z naszym Ekologicznym Szamponem w Kostce, który został stworzony na bazie roślinnych olejków i wzbogacony o białą glinkę oraz wyciąg z mydłokrzewu. Ten innowacyjny produkt jest niezwykle skuteczny w walce z łupieżem, jednocześnie dbając o środowisko.
Nasza kostka szamponu ma wiele zalet, w tym:
- Redukcję zużycia wody i energii,
- Minimalizację ilości odpadków dzięki ekologicznemu opakowaniu,
- Wygodę i praktyczność podczas podróży,
- Wydajność: jedna kostka odpowiada 40-50 zastosowaniom, co jest równoznaczne z dwoma butelkami szamponu o pojemności 250 ml.
Sposób użycia: Naszą kostkę szamponu stosujesz tak jak zwykły szampon na mokre włosy. Wystarczy pocierać nią włosy, a wytworzy się bogata, odżywcza piana. Następnie spłucz.
Składniki (INCI): Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Starch*, Glycerin**, Hydrogenated Castor Oil, Stearic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Parfum (Fragrance), Kaolin, Quillaja Saponaria Wood Extract, Limonene, Citronellol, Eugenol.
*Składniki pochodzące z ekologicznych upraw **Wyprodukowane na bazie składników ekologicznych
100% składników naszego produktu jest pochodzenia naturalnego, a 20,8% składników pochodzi z upraw ekologicznych.
Data ważności: Produkt jest ważny przez 18 miesięcy od momentu otwarcia.
Nasz Ekologiczny Szampon w Kostce posiada certyfikat ECOCERT Greenlife, co potwierdza, że jest wytwarzany wyłącznie ze składników ekologicznych i naturalnych. Szampon jest hypoalergiczny.
Nasz produkt nie zawiera konserwantów, silikonów oraz SLSów.
Waga: 85g
Zadbaj o swoje włosy i środowisko z naszym Ekologicznym Szamponem w Kostce - naturalnym i skutecznym rozwiązaniem dla problemu łupieżu!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.