Polecani producenci
Promocje
Mydło Aleppo 40% oleju laurowego 190G
30,00 zł 28,00 zł
szt.
Czystek Kreteński Hepatica 90kaps
46,50 zł 39,00 zł
szt.
Mydło marsylskie z masłem karite Le Chatelard 100g
10,00 zł 8,00 zł
szt.
Andrographis Hepatica 90kaps
32,00 zł 29,00 zł
szt.
Kwiat hibiskusa Targroch 100g
4,90 zł 3,60 zł
szt.
Mydelniczka na mydło Alep z drewna bukowego
29,00 zł 25,00 zł
szt.
Mydło Aleppo 16% oleju laurowego
19,50 zł 18,00 zł
szt.
SIRIUS - D
145,00 zł 136,00 zł
szt.
Acerola BIO naturalna witamina C Hepatica 100kaps
36,50 zł 33,90 zł
szt.
Apogen Hepatica
135,00 zł 119,00 zł
szt.
Mydło z Aleppo o zapachu Kesab Marwan Najjar 150g
17,00 zł 15,00 zł
szt.
Kwiat hibiskusa Targroch 250g
8,90 zł 6,75 zł
szt.
Olej z nasion konopii Nacomi 100ml
30,17 zł 26,10 zł
szt.
Tradycynje mydło ALEPPO 55% oleju laurowego 200g
32,00 zł 29,00 zł
szt.
Producenci

Uwaga darmowa dostawa:

Zakup powyżej 100 zł - Paczkomat 

Zakup powyżej 150 zł - Kurier Inpost

Zakup powyżej 200 zł - DHL

Reklamacje i zwroty
  1. Klient w razie niewykonania lub nieprawidłowego wykonania postanowień umowy ma prawo złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna zawierać:

a)      dane Klienta tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, nazwa i siedziba firmy, telefon kontaktowy, adres e-mail,

b)     oznaczenie przedmiotu reklamacji,

c)      okres czasu, którego reklamacja dotyczy,

d)     okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.

  1. Klient będący konsumentem w ramach reklamacji ma prawo żądać:

a)      wymiany towaru na nowy,

b)     naprawy wadliwego towaru,

c)      obniżenia ceny,

d)     o ile wada jest istotna może odstąpić od umowy.

  1. Sprzedawca może odmówić wymiany lub naprawy towaru, tylko jeśli było by to niemożliwe lub wymagało by nadmiernych kosztów. W takim przypadku Sprzedawca może zaproponować obniżenie ceny.
  2. Ocena nadmiernych kosztów uwzględnia wartość rzeczy wolnej od wad, znaczenie wady dla funkcjonalności Towaru oraz ewentualne niedogodności, które mogły by wystąpić po stronie Klienta, w przypadku innego, zaproponowanego przez Sprzedawcę sposobu zaspokojenia roszczenia.
  3. Konsument ma prawo wyboru sposobu zaspokojenia roszczenia oraz zmiany swojego roszczenia z wymiany Towaru na naprawę i odwrotnie.
  4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl