

139,99 zł

59,99 zł
Cena regularna:
69,99 zł


Lamar by Kajal 100 ml
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
LAMAR BY KAJAL – PERFUMY UNISEX/DAMSKIE
Bestsellerowa kompozycja zapachowa od mistrza perfumiarstwa
Lamar by Kajal to wyjątkowa kreacja stworzona przez cenionego, niszowego perfumiarza Marka Buxtona. Ten owocowo-kwiatowo-orientalny zapach to prawdziwa uczta dla zmysłów, który jednocześnie działa jak naturalny poprawiacz nastroju. Już sam luksusowy, ażurowy flakon przyciąga uwagę, magicznie filtrując promienie słoneczne i przywołując uczucie ciepła oraz pozytywnej energii.
"Lamar", w języku arabskim oznaczające „płynne złoto”, idealnie oddaje charakter zapachu. Jest to kompozycja, która otula aurą optymistycznej złocistości i eleganckiego luksusu.
Otwarcie Lamar to eksplozja soczystych, owocowych nut. Ananas, czerwone jagody i jabłko wprowadzają świeżość, podczas gdy kardamon i kolendra dodają mu wyrafinowanej, przyprawowej głębi.
W sercu zapachu królują kwiaty: majestatyczna bułgarska i turecka róża, delikatny jaśmin wielkolistny oraz elegancka magnolia. Całość uzupełnia subtelna nuta szafranu, nadając kompozycji luksusowy, wyrafinowany charakter.
W bazie Lamar odnajdujemy słodką, zmysłową harmonię. Wanilia, ambroxan, cedr i drzewo kaszmirowe otulają kwiatowe serce, tworząc wrażenie kandyzowanych płatków i owoców. Akcenty piżma i mchu dodają całości głębi i zmysłowej trwałości.
Lamar by Kajal to zapach, który wyróżnia się intensywnością, elegancją i uzależniającym charakterem. Jest idealny zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, którzy pragną podkreślić swój styl i osobowość luksusową aurą.
Nuty zapachowe:
- Nuty głowy: Ananas, Czerwone Jagody, Jabłko, Kardamon, Kolendra
- Nuty serca: Róża Bułgarska, Róża Turecka, Jaśmin Wielkolistny, Magnolia
- Nuty bazy: Wanilia, Bursztyn, Drzewo Kaszmirowe, Cedr, Piżmo, Mech
Kategoria: Unisex/Damski
Marka: Kajal Perfumes
Twórca: Mark Buxton
Lamar by Kajal – otul się złotem i poczuj luksus, który towarzyszy Ci przez cały dzień.
Pojemność: 100 ml
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.