119,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł
59,99 zł
Cena regularna:
69,99 zł
289,99 zł
Cena regularna:
320,00 zł
Podkład mineralny z bursztynem Minerals Love Botanicals Deep Olive PRÓBKA Pixie 1ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Opis produktu: Prezentujemy nową odsłonę sypkich, mineralnych podkładów do twarzy. Minerals Love Botanicals łączy ze sobą dwa światy: mineralny i roślinny. Unikalna kombinacja kryjących pigmentów mineralnych oraz wyselekcjonowanych substancji roślinnych (sproszkowanego bambusa oraz mączki owsianej), tworzy na skórze jedwabisty film mineralny, nadaje cerze naturalne, jednolite i nieskazitelne wykończenie. Niedoskonałości znikają, a twarz wygląda świeżo i naturalnie. Pomimo sypkiej konsystencji, zapewnia lekko kremowe odczucie gładkości na skórze, idealnie stapia się z cerą.
Nowa wersja podkładu Minerals Love Botanicals zawiera bursztyn, który posiada właściwości odmładzające, niszcząc wolne rodniki, tym samym hamując proces starzenia. Cera staje się świeża, gładka i wypoczęta. Poprawia się jej koloryt, a naskórek szybciej się regeneruje.
Sposób użycia: Odpowiednia technika nakładania ma olbrzymie znaczenie przy aplikacji podkładów mineralnych. Bardzo ważny jest pędzel. Polecane do tego typu makijażu są dwa rodzaje: kabuki lub flat-top.
Odsyp niewielką ilość pudru na wieczko opakowania. Pamiętaj, że wystarczy naprawdę odrobina. Podkłady mineralne lepiej nałożyć w kilku „cienkich” warstwach, niż jednej „grubej”. Pozwala to uzyskać naturalny efekt, bez wrażenia „maski” i pozytywnie wpływa na trwałość makijażu. Delikatnie „zanurz” pędzel w pudrze, wykonując kilka okrężnych ruchów wewnątrz wieczka, aby produkt wniknął we włosie pędzla. Stukając delikatnie pędzlem o brzeg wieczka, pozbądź się nadmiaru kosmetyku. Następnie ruchami okrężnymi rozprowadź kosmetyk na skórze, zachowując kierunek na zewnątrz. Puder należy dosłownie wcierać, „wkręcać” w skórę. Bardzo dobrze też sprawdza się metoda „stemplowania”. Wówczas najpierw stemplujemy wybrane partie twarzy za pomocą włosia pędzla. Na sam koniec rozcieramy nałożony kosmetyk, wykonując małe, koliste ruchy. Jeżeli cera posiada dużo niedoskonałości, nakładamy dwie, a miejscami nawet trzy warstwy, pamiętając, że niedoskonałości kolorystyczne możemy zniwelować przede wszystkim odcieniem podkładu a nie jego ilością. Cera z drobnymi i miejscowymi defektami może być pokryta jedynie w strefie T i subtelnie roztarta w kierunku żuchwy, brody i linii włosów. Standardowym omiataniem twarzy nie osiągniemy pożądanego efektu. Podkład nie połączy się ze skórą, a tym samym nie odda jej swoich właściwości.
Od producenta:
-
Tonację podkładu należy dobierać do naturalnego koloru naszej skóry, nie próbując podkolorować się „aby wyglądać zdrowiej”. Do tego służą już bronzer, róż czy rozświetlacze. Wybieranie podkładu, w ciemniejszym kolorze to jeden z największych błędów. Odcinająca się granica przy linii żuchwy i dużo ciemniejsza twarz od reszty ciała nie jest dobrym rozwiązaniem.
-
Posiadaczki cery naczynkowej często szukają kolorów zawierających różowe tony ze względu na obecne na twarzy zaczerwienienia skóry. Jednak dość często całe ciało ma inny odcień. Dlatego warto zwrócić uwagę, aby dobierać kolor podkładu pod odcień szyi i dekoltu niż twarzy. Neutralne podkłady, z domieszką oliwkowych tonów znakomicie neutralizują obecny na twarzy rumień.
-
Osoby z bardzo jasną karnacją najczęściej sięgają po chłodne odcienie. Niestety, nie zawsze jest to dobry wybór bo czasem chłodny kolor z bladością skóry sprawia, że wyglądamy jakbyśmy były chore. W przypadku bardzo jasnej karnacji warto więc rozważyć również odcienie o ciepłym kolorycie
Praktyczne porady: Podkładu nie należy nakładać na tłusty krem gdyż podkład nie będzie wyglądać tak dobrze jak powinien. Aby pozbyć się uczucia "pudrowości" po nałożeniu można spryskać twarz tonikiem lub wodą różaną w atomizerze.
Konfekcja: Mały słoiczek z wytrzymałego plastiku zawierający szczelną zakrętkę.
Opakowanie zawiera 1ml produktu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.